LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Wednesday, November 14, 2012

kembali bekerja









cuti panjang sungguh kali ni..
cuti yg tak planning lansung oleh saya dan en asben
dr jumaat melalut sampai hr selasa baru pulang ke rumah sendiri
apa pun sangat best sebab dapat spend masa dengan mak abah
adik beradik yang lain
heaven rasanya
tapi semalam siap2 nak balik
mak kata kenapa nak blik cepat sangat
alahai mak
ikut hati uda ni
memang taknak balik langsung
tapi mengenangkan umh yang da berapa lama tak di sapu di mop tu
saya bataskan masa saya tu
saya jadi kalah kalau dia cakap merayu mcam tu ngn saya



jumaat yang lepas
sesi pertama utk bln 11 ni pi treatment cuci telinga saya
lama sangat dia cuci telinga kiri saya
nasib tak sakit
tapi sebelah kanan kejap je
tapi sakitnya
sampai saya menangis dibuatnya
nurse tu sampai terkejut 
sabar ye...jgnla menangis
cmana tk nangis
Allah je yg tahu rasanya camana



balik dari amik ubat tu
saya jalan2 sekitar hospital tu
saya ternampak orang buat jualan kt citu
mcm2 ada
saya niat nk cari jeli gamat
dapat cari
tapi bukan jenama tu yang saya nak
saya pn beli dan trus mkn blik tu
so far 5 hari ni sy mkn nampak makin baik
harap smpi jumpa doc 2 weeks later
ada berita yang lebih baik lagi yg sy akan dapat
insyaAllah...


* doa2 kan saya sumenya...*_^










No comments:

Post a Comment