LOVE

LOVE

About Me

My photo
simple people..sgt syg orang disekelilingnya...sgt mengutamakan hati dan kepentingan orang lain lebih dari hatinya sendiri...i luv my husband...sampai syurga firdausi...
Powered by Blogger.

cik purple

cik purple

Tuesday, November 22, 2011

berdua bersatu




sekadar gambar hiasan
tp kalau dpt cenggini best jugak...*_^



22/11/2011
hari selasa hari ni
kurang dari sminggu lagi
majlis merisik akan berlangsung


persiapan sy
ala kadar sahaja
tema nya hitam + hijau dan krim
padanan yg sesuai kot
tapi sy pn tak pasti
padan ke tak


kat hati saya
macam-macam ada sekarang ni
takut pisang brbuah dua kali
kalau boleh merisik pn sy taknak sebenarnya
tp kehendak keluarga kan
adat katanya
harus saya turutkan jua..


utk cinta hati saya
sabar ye syg
sy tau kamu hadapi byk tekanan sekarang ni
sy pn alami situasi yg sama
sabar la
semua nya akan selesai sikit masa lagi
insyaAllah


doakan kami baik-baik saja
insyaAllah
dapat lalui semuanya dengan baik
masanya smakin hampir..


telah aku lewati untuk selalu jatuh cinta pada kamu
tiap saat..minit dan waktu..
cintai lah aku apa adanya aku
jgn berharap aku menjadi wanita sempurna
kerana aku bukan puteri
aku hanya lah insan biasa



moga kami smpi ke destinasi yg ingin dituju..insyaAllah..



* pic tak blh di upload...sbb cinta hati tk izinkan..ye sy faham khendak dia..




No comments:

Post a Comment